El
bon temps va jugar a favor de les empreses de restauració
Foto: Jordi Piris |
La
Federació Empresarial d’Hostaleria de València (Fehv) ha
assegurat que la campanya de Setmana Santa va ser «millor» que la
de 2012 en localitats turístiques del litoral com Cullera, Gandia o
El Perelló.
El
bon temps va jugar a favor de les empreses de restauració, perquè
va animar els turistes nacionals a desplaçar-se a la costa. En
poblacions com Cullera o Gandia el perfil del visitant va ser
nacional, principalment de la Comunitat de Madrid, i la mitjana de despesa realitzada en els negocis va ser de 25 euros, superior al de
l’exercici passat.
El
perfil del visitant és el de persones de 25 a 65 anys amb un gasto
d’entre 15 i 25 euros.
La
Fehv va destacar l’impacte positiu que ha tingut la campanya de
promoció posada en marxa gràcies al conveni de col·laboració
entre la Conselleria d’Economia, Indústria, Turisme i Ocupació i
Renfe en la Comunitat de Madrid per a potenciar l’ús de l’AVE,
la qual cosa ha permés informar i difondre l’oferta gastronòmica
valenciana tant en Falles com en Setmana Santa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada